Nu lanseras Tidaholms kommunens nya E-tjänster

Nu utökar vi antalet E-tjänster vi erbjuder och samtidigt ändras utseendet på portalen. Välkommen att använda kommunens E-tjänster!

Idag finns 25 tjänster i den nya plattformen, men kommunen räknar med att antalet kommer att öka.

- Vi ser att det finns en efterfrågan på att kunna utföra sina ärenden till kommunen digitalt och när det passar en själv. Vi vill erbjuda många möjligheter för våra medborgare att komma i kontakt med oss och göra det så smidigt som möjligt, säger David Olsson, IT-chef.

För att kunna använda tjänsterna behöver du oftast logga in med E-legitimationen bank-id. Anledningen är att du redan när du utför ditt ärende kan verifiera för kommunen att du är den du utger dig för att vara.

Länkar på webbplatsen

Inom kort kommer alla länkar här på webben att länkas om till rätt sida i den nya plattformen. Vi ber om överseende med att det under en period kan vara länkar tilld en gamla portalen. Du hittar alltid rätt genom att klicka på länken i sidhuyvudet, längst upp på sidan.

Kontakt

IT-avdelningen

Telefon: 0502-60 60 21

E-post: tidaholms.kommun@tidaholm.se