Tillsammans-veckorna återkommer hösten 2022

Under Tillsammansveckorna arrangeras föreläsningar och aktiviteter som utmanar normer, lyfter engagemang och hyllar olikheter. Vill du, din förening eller företag vara med och arrangera en aktivitet under Tillsammans-veckorna i november 2022? Anmäl er til programmet!

Tillsammans-veckorna handlar om att visa och sprida ett budskap om medmänsklighet och gemenskap. Kommunen och många andra aktörer ordnar aktiviteter som utmanar normer, lyfter engagemang och hyllar olikheter. Tillsammans-veckorna är religiöst och politiskt obundet.

Anmäl din aktivitet!

Vill du vara med och arrangera något under Tillsammans-veckorna så hör av dig till oss. Vi välkomnar olika typer av aktiviteter så det är upp till dig om du vill ordna öppet hus, poesikväll, teater, föreläsning eller något annat spännande!

Mer information och länkar till programmet föregående år, som kanske kan vara inspiration för dig, finns på sidan Tillsammans: Program 2022.

Malin Gustafsson

Tidaholms kommun