Digitalt under Tillsammans-veckorna 2020!

abstrakt dator i många färger

Nu är årets Tillsammans-veckor här! Nytt för i år är att vi får vara tillsammans men ändå hålla fysiskt avstånd till varandra. Därför har flera av årets programpunkter blivit digitala. Välkommen att delta var du än är!

Digitala programpunkter öppna för alla:

• 5 november – Demokrati gör vi tillsammans. Tidaholms riksdagsledamot Erik Ezelius berättar om demokratins väg från tidaholmarna till riksdagen, och tillbaka igen.
  • 12 november – Kan vi prata om rasism? Forum för levande historia håller en fortbildning för yrkesverksamma som ger perspektiv på rasism och intolerans genom att belysa rasismens historiska bakgrund, vilka konsekvenser den har fått och hur den påverkar samhället i dag.
  • 18 november – Våga prata pengar: Tips i pandemitider. Coronapandemin har haft stora effekter på samhället och på människors liv, hälsa och ekonomi. Välkommen på en digital förmiddag med tips och tankar till dig som privatperson tillsammans med Kronofogden med flera föreläsare.

Alla programpunkter och hur du anmäler dig till dem kan du ta del av i Program 2020.

Välkommen!

Tidaholms kommun